úterý 11. listopadu 2014

Pojďme si koupit sníh!

Sv.Martin přijíždí na bílém koni! To je dávná minulost! Spíš mi připadá, jako by si to pro letos Martin prohodil se Sv. Jiřím. Sníh nepadá a nepadá, zato jsem v neděli potkala užovku. Tam u nás u potůčku se tak plazila...Nenechala si vysvětlit, že ač teploměr měří 11°C, je listopad. Marně jsem jí říkala, že už je nejvyšší čas na spaní. Odplazila se někam pryč, ani se na mě nepodívala.
Ke Sv. Martinu odjakživa patřila husa, víno, rohlíčky a sníh! Rohlíčky se upečou, husa a víno koupí, ale kde vezmete sníh? V každém obchodu se vám vysmějí, že jste se snad úplně zbláznil, když chcete kupovat sníh! Pokud zavoláte do jakékoli fabriky zaměřenou na Vánoce, prodávající berly pro Mikuláše, křídla pro anděli, rohy, kopyta a ocas pro čerty nebo třeba vánoční ozdoby, řeknou vám, že se moc omlouvají,ale bohužel tento produkt zatím nevedou, ale ať to zkusíte příští rok, že chystají obměnu zboží.
Je sice moc hezké, že budou mít letos andělé nová křídla, ale jaké to budou Vánoce bez sněhu!!! Je to proti přírodě, když místo na sníh, šlápnete dva dny před 11.listopadem na užovku!
Když k nám na bílém koni nepřijede Sv. Martin, řekla jsem si, přijedu já, abychom aspoň něco měli zasněženého. Dala jsem se do hledání a jaké bylo moje překvapení, když jsem, po zadání trochu nestandardního hesla ( "koupím sníh") do Googlu , našla ( pod reklamami na sněhové frézy) instantní sníh v plechovce!

Budu doufat, že se mi sníh hned po aplikaci neroztaje. A nastříkám taky kousek té prapodivné směsi k domovu užovky, aby ,až přijde v lednu opravdový sníh, nezmrzla.

Žádné komentáře:

Okomentovat